MIN RÄDDARE I NÖDEN, MIN KRIGARE TILL DÖDEN
DATUM: 2013-01-17 | TID: 07:35:30 | KATEGORI: Tilda

Helt sjukt hur mycket jag älskar den här hästen, sen 2008 har hon vart min favorit. Hon har lärt mig så mycket, nästan allting. Dom gånger jag haft det jobbigt har jag gråtit mot hennes hals (npr inte upp till manen med ansiktet på henne i spiltan oftast eftersom det är ojämnt.) Alla borde få lära känna en häst som hon. Svider alltid lite i hjärtat när jag inte kan åka och sköta henne, vill ju vara med henne jämnt. Jag är så galet glad att jag fick lära känna henne, världens raraste tjej.


♥ SKRIVET AV anonym.

HAHA inte för att hon verkar vara nått speciellt? Bara anmält ful och trögtänkt, ni passar inte ens, du borde verkligen inte ha henne så många dagar.. fyfan stackars häst som får dras med dig!

♥ SKRIVET AV Alice

Ni är så fina tillsammans!:)

Svar: tack!:)
equestriians.blogg.se

DATUM: 2013-01-17 | TID: 14:05:55
BLOGG/HEMSIDA: http://petzoone.bloggplatsen.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?