Uppdatering om igår och idag:
DATUM: 2012-10-16 | TID: 19:17:00 | KATEGORI:

Ridlektionen igår ( 15/10-2012 ) :

Jag valde först, så frågade om Pricken, den nya hästen fick gå, och det ficck han så jag valde honom. Så jag sadlade och tränsade, han var as sur då, haha. men fick i alla fall på honom grejerna ;) 
 
Han var pigg redan från början, men galoppen var hur skön som helst faktist! Jag red ju i samma grupp som tilda, så vi gjorde ju samma sak men jag orkar inte skriva vad vi gjorde så läs hennes inlägg HÄR. Men för mig gick det typ inge bra, hehe. Men jag försökte mest få stopp på honom. Men gick sådär ;) Nej men i sluten gick det faktist bra, så är väl ändå rätt nöjd, på sätt o vis. 
 
Hoppspecialen idag ( 16/10-2012 ) :
 

Jag hade Promise, som jag också kommer ha de 2 gånger som är kvar. 
 
Det gick sjukt bra idag! Vi hoppade ju och Promise skötte sig super hela tiden. Gick bra över alla hindrena, bästa ponnyn! Men jag orkar inte skriva mer nu, är helt slut. 
 
 
 
Juste, jag kommer inte kunna blogga på ett tag. Mitt internet är helt dött, kommer börja funka igen den 25:e tror jag att det är. Men Tilda uppdaterar ju ibland också, och jag kommer göra det ibland ;) Pusshej. 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?