DAGENS RIDPASS, TILDA
DATUM: 2012-10-15 | TID: 19:24:57 | KATEGORI:

valde greta, hon var seg och knasig i början men gav sig efter ett tag.
Först övade vi på halt vid X, gick bra och ännu bättre dom sista gångerna,
sen skulle vi göra 3 serpentin bågar från C till A, i trav och alla gånger gick bra förutom första haha..
Sen skulle vi skritta på ena långsidan, fatta galopp vid A och vid B skulle vi styra in på mittvolten och galoppera runt den. Sista gången gick bäst, hon pinnade på som tusan vid A och saktade av till trav efter halva volten, men sista gången höll jag om mer med benen och hon höll igång hela volten, duktig häst!
Nästa vecka är det hoppning, vi ska hoppa bana, tagga tagga!
 
Sorry för ett astråkigt inlägg, skrev ett längre inlägg innan men det försvann, bajz.
Hann bara ge Vinett havre eftersom hon gick lektionen efter våran, ännu mer bajz.
Nu till en bra nyhet, jag och julia har snackat om vinterridlägret hela året, men mamma ska ha mina pengar november och december, för vi ska kastrera min katt oså, och jag skulle inte ha råd med att betala ridlägret, snackade med mama idag, och jag ska få de i julklapp av henne! Happyyyy! Aja, hare bra.
 
 
ps: imorgon kommer ett inställt inlägg upp eftersom jag inte är i stallet imorgon, oooch statistiken var grym igår!

♥ SKRIVET AV Victoria

söt

DATUM: 2013-02-18 | TID: 10:36:54
BLOGG/HEMSIDA: http://vrsare.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?