En väldigt jobbig dag
DATUM: 2014-01-27 | TID: 22:42:05 | KATEGORI: Equestriias

Idag har inte varit en jätte bra dag. För det första så är det ju en måndag och sen har jag också förlorat en riktigt god vän. 
 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. för jag vill helst inte skriva om vad som hänt just nu. 
Utifrån det så har jag varit hos Euroica, red inget idag. utan hon fick vila. Fixade allt de nödvändiga, mockining osv. Efter det åkte jag hem, vilade en stund och städade mitt rum (vilket behövdes). Fick även lite tid till att plugga, vilket var toppen eftersom att jag ligger lite efter i skolarbeten. 
 
Gårdagen glömde jag skriva om. Red som sagt ut i skogen med Euroica. Väldigt mysigt faktiskt, väldigt pigg bara... Vi red nästan vid mälaren precis när solen var på väg neråt och det var så fint! Alltså så red vi vid solnedgången ;) 
Jag tog några bilder med mobilen då. Men tyvärr så kan jag inte ladda upp dom nu  eftersom att min mobil är på lagning! Ska bli så kul att få tillbaka en helt ren och fin mobil! min var katastrof innan... 
 
 

Under 1 1/2 år delade vi på äventyr, långa sommardagar, helger och lov, ovanliga idéer, svårigheter och oändliga stunder av vänskap. Och det är jag väldigt tacksam för.

Du kommer för alltid ha en stor plats i mitt hjärta

20/4-99 - 27/1-14
Vi älskar dig

/ ALVA


 

 
 

♥ SKRIVET AV Saga

Kram <3

DATUM: 2014-01-28 | TID: 18:11:57
♥ SKRIVET AV Asta

Kram, finns alltid

DATUM: 2014-01-30 | TID: 18:43:12
BLOGG/HEMSIDA: http://Astap.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?