Det var ett tag sen...
DATUM: 2014-01-25 | TID: 20:20:00 | KATEGORI: Alva

Hej på alla er som fortfarande kollar in på bloggen.. (Förmodligen inte så många) 
Jag har tänkt lite och kommit fram till att jag gärna skulle vilja börja blogga igen. Känner att jag har mycket att tänka på just nu så det vore bra att få skriva ut allt liksom... 
Det har hänt ganska mycket under tiden jag inte bloggat.. Euroica har varit halt, gått på metacam och vilat ett tag. Och Dexter har varit på återbesök på Strömsholm, vilket inte gick så bra. Det kan jag berätta i ett annat inlägg. 
 
Så nu ska jag alltså fortsätta blogga, vi får helt enkelt se om det går bra.. Men jag ska försöka så gott jag kan! 

Jag vet dock inte riktigt hur det blir med Tilda och Julia. Men det visar nog sig, jag hoppas att vi alla kommer tillbaka och förtsätter blogga här. Och utifall ni glömt bort vilka mina hästar är så är det dom nedanför. Mina absoluta favoriter, Euroica och Dexter <3
 
Tills vidare, ha en underbar helg!
 

 
 / ALVA
 

♥ SKRIVET AV Asta

Ja!! Vad roligt att ni är tillbaka!

DATUM: 2014-01-26 | TID: 20:28:32
BLOGG/HEMSIDA: http://Astap.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?