SHE'S IN PARADISE
DATUM: 2013-09-12 | TID: 18:40:32 | KATEGORI: Tilda

Kom till stallet runt halv 4, G var på lektion så mockade lite snabbt det som behövdes och jämnade till bädden lite, gick sen upp på cafet och åt et tag och när jag satt där uppe så kom G in från lektionen, så gick ner när jag var klar och borstade henne och mös, pratade med Anna ett bra tag också medans jag borstade, gav G havre när jag var klar sen satt vi upp Månadens häst lappen och sen kom mamma med mina ridsaker så vi la in dom i ett skåp och sen kom pappa och då åkte jag hem. Imorgon slutar jag runt 1 har jag för mig (you gotta love temadagar), så kommer ha massor av tid med G imorgon, brukar ju inte ha det ibland beroende på när jag ska hem, så imorgon blir det sköta och sen ridning, supertaggad eftersom jag inte red förra veckan! Hoppas på att få testa Fläcken men annars blir det nog att jag rider min pärla. Kram!
 
Bjuder på en riktigt ful bild haha..
 
 
 

 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?