Pay and jumpen
DATUM: 2013-09-23 | TID: 08:33:00 | KATEGORI: Equestriias

Tjena! Åkte ju på pay and jump i fredags, gick super bra! När jag red fram kändes det inte alls bra... Det var sjukt trångt och gancka svårt att hålla igång honom eftersom att det var folk ivägen hela tiden..! När jag skulle hoppa fram kändes det ännu konstigare, det kändes lixom inte bra.. hoppade först ett litet några gånger, sen ett räcke, båda dom käneds jätte dåliga.. Sen när jag hoppade oxern kändes det mycket bättre faktiskt! 
 
Ute på banan så gick det också bra. Första klassen gick bra, fick dock 4 fel eftersom att han stannade på andra hindret. 
Andra klassen gick bäst! Kom runt hela banan utan att vägra eller nedslag! :D 
Så jag är jätte nöjd över denna pay and jump! :)  Längtar tills jag kommer ut på någon fler! 
 
VÄRLDENS SÄMSTA KVALITÉ
 
 
Kommentera om det inte går att se filmen nedan: 
 
 
 

♥ SKRIVET AV janina

filmklippen är inte tillgängliga juu :(

Svar: okej, tack för att du sa till!
equestriians.blogg.se

DATUM: 2013-09-23 | TID: 08:42:04
BLOGG/HEMSIDA: http://janinaanttila.horseworld.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?