jobbjobb
DATUM: 2013-09-15 | TID: 19:28:26 | KATEGORI: Tilda

Har ju jobbat idag, har vart jättekul men är helt slut nu haha.. har tagigt in och ut hästar från hagen, fodrat, borstat av Greta, mockat, sopat, ätit, kollat gamla skötarlistor med Jenny och så hade jag teori ensam också, barnen fick prova på att hoppa upp själv på hästen så hade Oboj och så fick en av mammorna hålla i han och jag visade hur barnen skulle göra, gick så fort så dom som ville fick göra en gång till var hehe! Oboj är så söt, man kan knappt bli arg på han, fast fick ryta på han lite imorse när vi skulle ut med dom i hagen och han slet sig från mig och aktade på sig såfort jag kom nära han.. j*vla ponny!! Men ja.. har sadlat på och av hästar också och gett mat till katterna, har haft det roligt iallafall men benen värker en hel del nu.
 
Just nu sitter jag med hårfärg i håret så ska duscha om en kvart ungefär och sen blir det nog lite tid framför datorn sen ska jag SOVAAAA!
Imorgon är det skola igen som ni vet, segt men ska bli skönt att vara ledig på onsdag! Men nu ska jag inte skriva massa onödigt babbel så kram!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?