Hemma idag också
DATUM: 2013-09-26 | TID: 17:30:59 | KATEGORI: Julia

Drog mig mot stallet igår och var ringmaster, skulle stått från halv 5 till 6, alltså första passet MEN eftersom inte alla kommer fick vi som stog första stå andra också. Det var svinkallt och frös nästan ihjäl.. Duktiga ekipage var det i alla fall, bilder har ni ju fått, dock var dom inte så bra då det var svårt att röra fingrarna. Tävlingar i helgen och då är det även högre klasser och lite mer seriöst och roligare att fota! :) 
Eftersom jag stog där i kylan rätt så länge blev jag bara sämre, så var hemma idag igen. Men imorgon så ska jag i alla fall till skolan och sedan fota någras hopplektion. 
kram
Inte bästa bilden, men det är kul när den här hästen kommer och hoppar då han varit ridskolehäst och var en stor favorit hos mig. Första gången jag red honom var det hoppning och min födelseda, fyllde 12 och gissa om jag vart glad, hade drömt om att få rida en vit häst med blåa ögon då haha! mysigaste Albin!  Fast egentligen heter han Jameson.
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?