HÄRLIG DAG IDAG!
DATUM: 2013-09-01 | TID: 19:44:12 | KATEGORI: Allmänt

Hej! Riktigt skön dag i stallet, kom dit vid 1, borstade på hästis men sen gick hon lektion så mockade ganska ordentligt och gick sen mest runt med victoria, åt på cafet, satt på kontoret, kollade hur gammal Laban är till en sak och sen hade vi teori, Tiia pratade mest och jag och V kollade på, barnen fick borsta på Choco och var jätteduktiga! Så nästa gång skulle jag eller victoria få förklara för barnen hur dom skulle göra de vi ska göra nästa gång osv! Sen skötte jag hästis och tog ut henne i grimma och grimskaft, busade lite på flisen och släppte henne sen i hagen.
 
Satt sen med Victoria vid hagarna och snackade till typ 4 då hon skulle hem, så letade upp Julia och Tiia och hjälpte dom sopa i stallarna och fodra, efter det gick jag till bussen och Julia gjorde mig sällskap, tog sen bussen till centralen och sen hem. Men nu ska jag snart slänga mig i duschen och sen ta en kopp te och fixa lite tidsinställda åt er, låter bra tycker jag. Bjuder på några movilbilder från idag!
 
/Tilda
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?