fredag, lördag
DATUM: 2013-09-15 | TID: 09:50:30 | KATEGORI: Julia

fredag: Slutade vid 2, skulle träffa Wilma men var riktigt trött så var hemma ett tag. Senare vid 5 drog jag madde o william till stan, landade på donken och laddade min telefon. Vi flummade runt och efter ett tag kom Josef och Carre och dom satte sig vid oss. Satt nån timme där och åkte sen hem för att äta ma. Sen vid 8 nånting gick jag o madde ner till stan och träffade Josef. Vi gick ner till en fontän och satt där och snackade typ. Laddade mobilen på mcdonalds och köpte med oss mat som vi åkte med till löga. Var där och åkte sen hem. Madde sov sen hos mig. 
 
lördag: vaknade upp bredvid madde. hoppade capitol på lektionen, gick jättedåligt så orkar ej skriva om det.. Åkte sedan vidare mot sthlm och sov här. 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?