Favoriterna att rida
DATUM: 2013-09-03 | TID: 08:27:00 | KATEGORI: Julia

Alla ryttare har nog en häst/typ av häst de fastnar för och tycker om att rida. 
Jag hade tänkt skriva lite om 3 hästar jag tycker om och som jag känner att jag passar med. 
 
 
Capitol: Han tycker jag verkligen om att rida, även fast han är riktigt jobbig ibland så märker man när allt jobb ger resultat. När han samarbetar så är han den underbarastre hästen jag vet! 
 
 
Promise: Promise är en häst som jag verkligen älskar att rida. Jag har ridit henne jättemycket och vart med på hoppspecialer med henne och hittade verkligen knapparna på henne, har dock inte ridit henne sen innan sommarlovet, hoppas på att få sitta på hennes rygg igen, min lilla stjärna. 
 
 
Fläcken: Fläcken är inte riktigt en favorit, jag har bara ridit honom 2 gånger. Men kände direkt att den här typen av häst passar mig och han är så häftig att rida, skulle väldigt gärna lägga tid på att rida honom! 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?