Denna regninga lördag
DATUM: 2013-09-28 | TID: 17:09:47 | KATEGORI: Julia

Vid 12 inatt så åkte jag och Madde ner på stan med vinterkläder, massa filtar och godis, satte oss på trottoaren utanför konserthuset och började köa tills one direction biljetterna skulle släppas. Det var massa folk där och vid 2 kom Snna och Isabell till oss! Vi satt alltså (eller ja vi hängde mestadels på donken) från klockan 12 till 9 på morgonen, Kul!!! Nej men det var faktiskt en kul natt, har verkligen inte sovit någonting, utom kanske 40 minuter. Har frysit ihjäl och snackat med massa fulla vuxna, askul haha! 
När jag kom hem efter att vi köpt biljetter duschade jag och bytte sedan om till stallet, Det var Västerås Mini Derby och jag var ringmaster och delade ut priser med Tova! Det var jättekul att titta på tävlingarna idag eftersom det var mycket högre höjder och även tävlingar där dom hoppade stockhindrerna, den större vattengraven och banken! 
Alla var jätteduktiga, men hade inte med mig kameran eftersom det var väldigt dåligt väder..
 
Red också lektion, hade teori och mockade åt Capitol. 
 

♥ SKRIVET AV Frida

Vad fick ni för platser? :)

DATUM: 2013-09-28 | TID: 17:25:59
BLOGG/HEMSIDA: http://vrsare.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?