Dagens ridpass
DATUM: 2013-09-01 | TID: 22:26:31 | KATEGORI: Allmänt

Hejsan, trevligt att blogga på blogg.se igen! 
Idag så tog jag med mig Lovisa till stallet. VI hämtade först upp hästarna från hagen och sen fixade vi Dexter för ridning! Lovisa ska ju börja rida för mig varje måndag! Så idag fick hon sadla och tränsa lite. Allt gick jätte bra. 
När jag skrittade fram kändes han ganska pigg. Red ju inte igår.. I traven var han mycket lugnare. Fick ner honom i form också. Han var väldigt avslapnad i traven. I galoppen var han hur pigg som helst.. Så vi galopperade ett antal varv runt padocken så han kunde få springa av sig. Han fick till lite bockningar också ;) 
Han älskar verkligen att galoppera! Tog sedan några skutt över ett enkelt räcke på ca 50cm. 
 
Ridpasset gick jätte bra idag, förutom att han var väldigt pigg.. Fint väder var det också! 
Jag kommer skriva ett inlägg om mig och Dexter för er alla som inte har läst våran blogg förut, eller för er som är nyfikna! 
 
Vrid på huvudet ;)
 
Kram Alva! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?