Dagens hoppträning!
DATUM: 2013-09-06 | TID: 22:38:20 | KATEGORI: Allmänt

Hade som sagt en häst som hette Maszarati idag på hoppträningen. Verkligen en mysig och het ponny! I uppvärmningen kände jag ganska mycket på han, hur hans trav var och sånt, Sen i galoppen gjorde vi många avbrott och igångsättningar. Kändes ganska bra, jag var lite feg i min hand.. Dexter lyssnar ju så bra när man bara petar på tygeln, det gjorde då inte Maszarati. Men han var verkligen en super rolig ponny! När vi hoppade fram Kändes han bra. Han ville inte hoppa så stort så han hoppade när han var ganska nära hindret. Hoppade 3 hinder på långsidan av ridhuset också, med ca 5-6 galoppsprång emellan. Gick också bra! Första gången blev det lite ojämt med galoppstegen.. Annars gick det super! Vi avslutade med en bana, 
Banan gick också super bra, tappade kotrollen vid näst sista hindret, så han rusa på lite då.. annars gick det super bra! Verkligen super nöjd med hoppträningen! Hoppas den blir lika bra nästa vecka. :) 
 
Jag bjuder på en bild från en video som kommer snart, hoppas jag! :) 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?