Bebis
DATUM: 2013-09-11 | TID: 20:11:08 | KATEGORI: Tilda

Mysig dag, kom till stallet runt 4, mockade och gick sen upp på cafet till Victoria och åt lite. Sen gick vi ner och så kom Frida och Sara så snackade vi med Lena och sen Camilla, så nästa onsdag är vi lediga så ska rida vid lunch, och Emma skulle förmodligen filma, så kommer nog film! Och sen drog V så jag tog ut greta och betade en stund och Frida och Sara gjorde sällskap, så medans G stog och betade så snackade vi och efter kanske 15-20 min så gick vi in, sen drog dom, så jag borstade på G ett bra tag, gav henne havre och borstade sen nån timme, satt på kontoret också, tog bort kissfläckar på henne och skit på benen, kratsade hovarna och borstade sen svans och man så hon var riktigt fin när jag åkte. Imorgon åker jag till stallet som vanligt haha, men åker nog tidigare än runt halv 7 hehe, stog och pratade med Emma och Linn ett tag också :p Men ja.. har inte mycket mer att skriva, så kram!
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?