SENASTE DAGARNA
DATUM: 2013-10-21 | TID: 09:38:15 | KATEGORI: Tilda

I fredags så var jag i skolan och red sen lektion.
Var först och valde en av dom nya hästarna, Julle! Har haft en crush på den hästen sen han kom, världens gulligaste personlighet och efter ridpasset vart jag helt nerkärad i honom. Vi hade en bomövning med 2 galoppbommar på ena långsidan och 3 travbommar på andra. Nån meter innan och efter travbommarna stog det "koner", vid den första skulle man bryta av från galoppen och trava och vid den andra skulle man galoppera. Skriver mer om det i ett annat inlägg, men riktigt rolig häst, känslig, pigg och snäll, ny favorit helt klart! Sov hos Ellen sen med Victoria och Vera, innan det fixade vi med Ikaros då dom skulle tävla.
 
I lördags gic vi upp vid 7 och åkte till stallet, fixade och massor, sen åkte vi till hamre, sen åkte jag vera och ellens mamma och hämtade Ikaros och sen tävlade dom osv, orkar inte skriva så noga men hälsade på Dexter också! Tillbaks till stallet sen, spökövernattningen var lyckad, lekte lekar med barnen, berättade spökhistorier och gick spökrundan med 3 av barnen, dom sprang ifrån mig hela tiden och skrek haha.. alla spöken lyckades jättebra och allt var väldigt lyckat. Sov kvar där med Victoria, Ellen och Tiia, vaknade vid 7.
 
I söndags , fick sms av julia att hon var sjuk så vid 8 gick jag och Tiia ner och jobbade, in och ut med hästar till hagen, sadlat hästar, fodrat, sopat stallgången, hade tova och ellens teori och sen min teori, första teorin gick vi igenom ridvägar och andra så sadlade vi!  Åkte hem vid 5, åt, såg på film, duschade och sov. 
 
Just nu sitter jag på slöjden så ska jobba nu, kramiiiis
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?