RIKTIG MYSDAG IGÅR
DATUM: 2013-10-31 | TID: 11:32:09 | KATEGORI: Tilda

Hola! Åkte till stallet tidigt igår, var där vid kvart i 10 ungefär, hjälpte till att ta in några hästar från hagen och ställde mig sen och borstade på Greta ett bra tag eftersom ena sidan var lerinpackad haha, men fick bort det!
Sen provade Victoria sin nya repgrimma på claes så vi gick ut till stora ridhuset eftersom lilla var ledigt. Filmade dom ett tag och sen fotade jag dom också, sen gick vi in och så fick jag låna grimman så satt jag den på Greta, och då var lilla ledigt så gick runt där med henne och Victoria satt på en pall i mitten, knäppte loss grimskaftet sen och busade lite, bästa hästen haha, följde efter mig och så trickade vi lite. Tog in henne sen och filmade wilma när hon red fläcken och sen satt vi på cafet i 2 timmar med musik och bara tog de lugnt, gick ner vid halv 5, borstade på hästis och mockade och sen kom mamma och skjutsade hem mig och victoria till henne, sov här inatt. Idag blir det stallet igen, sköter ingen men hon sköter ju claes så ska nog fota, och sen imorgon ska jag sköta Greta, rida lektion, ta hand om Boss och skritta han och sen åker jag väl hem. Kramis!
/Tilda
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?