RIDPASSET I FREDAGS OCH HELGEN
DATUM: 2013-10-14 | TID: 07:54:00 | KATEGORI: Tilda

ååh måste verkligen sluta lova er inlägg.. och nu är vår internetsak trasig också så kommer bara blogga i skolan den här veckan. 
 
Ridpasset: Valde Greta, vi hade en övning med skänkelvikningar och så och sen galopp på en långsida och på den andra skänkelvikningar vid 3 "klossar". Orkar inte gå in på detaljer men det gick ganska okej, ibland jobbade hon på bra och ibland mindre bra haha. Efter det åkte jag hem, borstade henne innan ridpasset. Föresten så var mormor på besök i sverige så hon var med och kollade på ridningen. 
 
Lördags: Vaknade vid 9, åt frukost osv. sen åkte vi till min brors farmor och hämtade lite saker sen vidare mot min bror i norrköping, åt på typ sveriges bästa pizzeria eller vad den nu var utsedd till, mormor betala hehe. Hemma hos han lekte jag med hans råttor som bara är några månader och sen åkte vi hem vid 7-8 så vi var hemma ganska sent, sov i bilen och somnade på en gång när vi kom hem. 
 
Söndag: Åkte till stallet vid halv 2, borstade på hästis och sen vid 2 hade jag och victoria teori, på schemat stog det att vi skulle ha stallregler meeen vi struntade i det så 5 i 2 fixade vi ihop lite frågor och sen hade vi frågesport uppe på cafet, tror faktist dom tyckte det var kul eftersom det här var första gången dom lyssnade hela teorin haha, och efteråt fick vi beröm av en av mammorna som sa att vi var duktiga, haha skitglada. Efter det skötte vi hästarna men bådas skulle gå lektion så vi var vid hagarna och mös och fotade i nån timme, har vääärldens crush på Amore seriöst :') Efter det tog vi ut greta så fotade victoria oss, thank yooou. Efter skolan blir det stallet och kanske usek möte? Men nu börjar snart första lektionen så puss!
 
/Tilda




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?