lördag & söndag
DATUM: 2013-10-14 | TID: 09:01:23 | KATEGORI: Equestriias

lördag: Kom hem från Sockholm precis innan ridningen började. Hoppade Fläcken, på framridningen lyssnade han superbra och var jättefin, kändes jättebra! I hoppningen blev han en aning stark men han var faktiskt jättekul! Gick helt okej. Var tvungen att åka hem direkt och kunde därför inte ha teori. Sen vid halv 4 kom Madde och Millie till mig, vid  drog vi till emma och fixade oss för ett sånt här cup disco i bombardierarena. Hade en jätterolig kväll och vid 12 när det slutade landade vi på donken och käka. Drog en hem vid halv 2 och somnade efter någon timme.. 
 
Söndag: Slappdag. Isabell jobbade åt mig och jag, m och m sov till halv 10 kanske, men låg kvar i sängen till 2 ungefär. Då fixade vi osss och jag och Madde gick ner mot stan. Åt glass och jag köpte en ny mascara bara. Sen gick jag hem och gjorde verkligen ingenting. 
 
Idag börjar jag 11.20, sååå skööönt! Gick upp vid halv 9 och tvättade håret och ite sånt. Ridning senare idag om jag hinner dit, vill verkligen ha Micie igen eftersom det blev som det blev förra måndagen. 
 
bild från sommaren 2012
/Julia
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?