JAG LEVER
DATUM: 2013-10-04 | TID: 20:27:00 | KATEGORI: Julia

 
 
Vill säga att jag faktikt fortfarande lever och att jag inte glömt bort er, har dock inte haft tillgång till internet på hela veckan därav min dåliga uppdatering, men nu så kommer jag bomba er med vad jag har gjort denna vecka!!
 
Gick i skolan som på en helt vanlig måndag, åkte till stallet och red Promise, Gud vad jag längtat efter att få rida henne då det var innan sommaren som senast, var jätteglad!! Gick väl dock inte super, hon var väldigt framåt och ville inte riktigt stanna upp och jobba utan bara ökaökaöka, men gick helt okej! Skötte Romadina också.
  
 
Åkte först till Rocklunda efter skolan, Tog hand om Capitol i en timme ungefär, gjorde honom jättefin och han var jättegosig och det var jättelängesen jag kände att han var på myshumör och att jag verkligen hade tid med honom. Åkte sedan iväg till hamre, Fixade mat, mockade, fyllde på vatten och så medans jag väntade på att Dexter skulle komma in. När han kom in lät jag honom stå och äta medans jag borstade. Sadlade sen och gick ut. Skrittade fram ute på en sträcka bredvid hagarna. Red sen ute i paddocken och red först fram. Han var väldigt framåt men lugnade sig mer och mer. Jobbade honom på lite volter och då var han jättefin, gjorde sen lite framdelsvändningar och försökte med skänkelvikningar, Han börjar fatta lite vad han ska göra! :) Travade över bommar och avslutade med att galoppera över två galoppbommar några gånger. Gick sedan in med honom i stallet, fixade lite och åkte sedan hem. Hae lite myskväll med Madde, vi åt kebab och kollade på simpsons och family guy, haha standard.
 
 
Kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde efter skolan faktiskt, har verkligen ingen aning.. Men senare mot 5 tiden åkte jag mot stallet för USEK möte som började 18. När det var slut, lite efter 7 kanske åkte jag hem och gjorde inte så mycket haha. Var bara hemma.
 
 
Efter skolan gick jag hem och vid 4 träffade jag Samuel, Madde och Emma som fortfarande var kvar på skolan och spelade typ kingout eller nåt sånt, så jag var med och spelade och sedan kom det 2 killar som gick i fyran och var assöta. Dom var med oss och spelade och var fett sköna haha. Efter ett tag sparkade Samuel iväg bollen så vi tillbringade väl en halvtimme åt att hitta den. Medans vi letade cyklade Rontti förbi och frågade ifall vi ville hänga med till hans träning, vi sa nej men efter ett tag cyklade vi iväg till Rocklunda för att leta upp hans lag. Satt och kollade en halvtimme/40 min sen blev det alldeles för kallt, landade på stallcafet och käkade och värmde oss. Tog sedan bussen hem.
 
Alltså idag.
Chill skoldag men var endå fett trött efter så gick hem. Sen ringde Madde mig och frågade om jag kunde komma ut så träffade henne och vi gick he till Samuel. Var där och satt och snackade ett tag tills vi inte hade något o prata om längre. Då gick vi ner till hans källare där han har ett rum med massa grejer han bygger och vi bestämde oss för att bygga något tillsammans. Så vi började lite på en högtalare :P NU sitter jag hemma hos pappa, har precis ätit och ska nog slå på en film! :) 
 
 

 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?