Hoppträning f. Roland
DATUM: 2013-10-09 | TID: 19:55:35 | KATEGORI: Equestriias

Halloj! Idag var det hoppträning för mig och Tova för Roland. Jag har Capitol på den och Tova Fläcken. Just nu är det bara vi två men vet inte om det kommer vara med någon till sen. 
Den här hoppträningen är den som jag får för att jag jobbar på söndagarna, jättekul! 
Vi red fram först, han kändes lite seg så försökte få fram honom, lyckades inte riktigt men ja. Sen började vi hoppa fram på en grind och en nerlagd bom. Vi skulle byta galopp över och det gick inte så bra, han förstog inte riktigt och hade väldigt dålig fart. Men sedan höjde han och jag fick till bytena! Hoppade sedan en raklinja med grinden och ett koppelräcke, gick väl bra, lite segt bara haha. Höjde vartefter och sedan byggde dom upåp koppelräcket till en oxer. Kändes bra och det var jättekul! 
 
Är faktiskt nöjd, gick helt okej! :) 
Lite dåliga screenshots från kameran, film kommer förmodligen! :) 
/ Julia
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?