Helgens planer lyder...
DATUM: 2013-10-19 | TID: 13:17:00 | KATEGORI: Equestriias

Ikväll är det spökövernattning på Rockis! Denna gång ska jag ju "jobba" där, så det ska bli skit kul :D 
Kommer dock inte sova kvar eftersom att jag varit sjuk denna vecka.. Mår bättre nu btw ;) 
Vill också be om ursäkt för min dåliga blogging på senaste tiden.. Dexter mår bättre nu. piggare och vill gärna ut ur boxen! Vi hade tänkt att besiktiga honom nästa vecka, hoppas han går igenom... 
På söndag så har jag inget speciellt planerat förutom att hjälpa till på seriehoppningen vid kvällskvisten! Men innan det skulle jag vilja springa 5km sträckan i spåret och kanske städa mitt rum! Vad ska ni göra i helgen? :) 
 
Ponnyn som vi funderar på att köpa: 
 
 
 
/ ALVA
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?