Gårdagens ridpass 7 oktober
DATUM: 2013-10-08 | TID: 12:16:02 | KATEGORI: Equestriias

Igår valde Camilla hästar åt oss, och jag fick den allra nyaste hästen Mickie, Nicklas nya häst! Jag är alltså den första ridskoleeleven som rider honom :D 
Hann bara rida fram honom, sedan i första galoppen snubblade han och vi gick omkull. Första gången jag gick omkull med en häst, har film på det också. Min kväll slutade på akuten och har nu lindad arm.
Annars var haan var jättetrevlig, lite vinglig och småseg ibland men vill gärna ha honom nästa gång för att liksom inte vara rädd och liksom kunna avsluta det :) Han var en häst i min stil i alla fall!
 

♥ SKRIVET AV Emmy

Vilen otur!:/ Men hur gick det med hästen då?

Svar: det gick bra med han!
equestriians.blogg.se

DATUM: 2013-10-09 | TID: 23:25:53
BLOGG/HEMSIDA: http://emsyzz.devote.se
♥ SKRIVET AV Marion

Kan du inte lägga upp typ på fb när du går omkull med mickey?

DATUM: 2013-10-22 | TID: 20:15:44



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?