Bloggen är inte på topp...
DATUM: 2013-10-29 | TID: 08:35:00 | KATEGORI: Equestriias

Holla! som ni kanske märkt så är bloggen inte så aktiv för tillfället, vet inte varför men jag har bloggtorka, alltså inget att blogga om och dom andra vet jag inte varför dom inte bloggar.. 
Jag tänkte bara berätta att vi har nog en lösning på hur vi ska ta Euroica. Men det är inte säkert så jag ska inte säga så mycket mer.. Isf hoppas vi på att ta hem henne i slutet av november! :) 
Om ca två timmar så ska jag åka ner på stan med Lovisa, vi ska shoppa lite nya kläder och så. Efter det åker jag till Dexter, ska rensa mina grejer där också. Imorgon så ska jag åka och köpa ny hjälm! :D Det är en mountain horse hjälm. Ska nog sälja min andra hjälm! 
/ ALVA 
 
 

♥ SKRIVET AV kajsa - 100% häst

Vilken snygg hjälm! :)

DATUM: 2013-10-30 | TID: 00:07:03
BLOGG/HEMSIDA: http://kajsashastliv.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?