ÄNTLIGEN INTERNET
DATUM: 2013-10-29 | TID: 20:14:08 | KATEGORI: Tilda

Hej! Mitt internet har krånglat (eller ja internetstickan) men idag var mamma iväg efter jobbet och fixade så nu funkar det!
 
I fredags hoppade vi, valde sist, fick Laban men gick superbra, han vart pigg och vi hoppade 2 hinder på en raksträcka, snett igenom. Avslutade på ett hinder runt 70-80 cm, dutti påniii.
Efter det åkte jag hem, minns inte vad jag gjorde? Jo, åt nutella och uppdaterade twitterflödet på mobilen hela kvällen. 
I lördags var jag med victoria, åt på stan och så och sen vid 9 åkte vi till stallet där vi träffade några till från USEK så åkte vi till stora ekeby och spökade för dom eftersom dom spökade på våran, vi fick skjuts hem av Tiia och hennes mamma runt 00.00, sov kvar hos Victoria. 
I söndags var vi i stallet, hade vår teori vid 2 också, gick jättebra. Senare vid 4-5 så red Victoria Ikaros och Ellen Boss, så jag skötte om Greta och när jag var klar gick jag tillbaka, Ellen satt av och så fick victoria rida för henne eller hur man ska säga, hennes hästar är lite speciella haha. Medans gick jag runt med Boss men sen fick jag låna Ellens hjälm och sitta upp och skritta runt. Skulle ha sovit hos Victoria men hände en liten olycka så hon fick åka till akuten, men jobbade på finalen av seriehoppningen, satt med Anna och skrev kritiklappar och delade ut rosetter.
Sov hos Ellen sen, vaknade vid 9 igår, åt frukost och så sen cyklade vi till stallet och tog in Boss och Ikaros från hagen vid halv 11, sen cyklade vi till ica och köpte lite saker som vi sen bakade tårta av, cyklade ner på stan med tårtan, lämnade den hos victoria och så gick vi 3 ner på stan, vi såg wilma och frida inne på subway så vi käkade där med dom, sen upp till victoria och åt lite tårta (haha) och sen cyklade jag och ellen till stallet eftersom hon skulle rida Boss vid 4, men 5 i 4 när vi var mer än halvvägs till stallet så ramlade hon av cykeln, faceplantar och cykeln kraschar in i cykeln jag hade vilket gjorde att den typ gick sönder haha, så vi låste den utanför friskis&svettis så skjutsade hon mig sista biten. Kollade lite när hon red, åt på cafet med Marion och tog sen hand om Greta i ca. 2 timmar. Myspys! Kollade i mitt och julias gamla skåp och hittade massor av saker jag letat efter haha, så det är i tvätten nu, ridbyxor, strumpor, tröjor.. Fodrade med Anna vid 8 och sen runt halv 9 kom mamma och hämtade mig. 
 
Idag har jag vart hemma själv hela dagen, vaknade id halv 11 men gick inte upp förns 12, sååå skönt med lov! Har degat framför TVn fram till 5 då jag diskade och slängde saker i tvätten, har även putsat mina chaps lite och på torsdag tänkte jag putsa ridskorna, har verkligen ingen ork idag men det behövs verkligen.
 
Kände att det här vart ett väldigt långt inlägg haha, men ni får ha det så bra så hörs vi imorgon. 
2 screenshots från i fredags.
/Tilda
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?