Dagens ridpass på Laban & lite annat
DATUM: 2013-11-01 | TID: 20:10:41 | KATEGORI: Tilda

Hej! Kom till stallet vid 1 ungefär, fixade Boss mat, fixade han och skrittade sen i stora ridhuset i ca. 20 minuter, men sen kom de in några andra som skulle rida och när dom galopperade så vart Boss rätt pigg så gick ut där ifrån, hade ju ända vart ute ett bra tag. Borstade av honom och så och sen satt vi på cafet ett tag, hela ridgruppen (tycker så mycket om er!!♥) Och sen visade Sara att dom fixat vid stora lådorna, och nu delade sara och lina på en stor låda så jag fick Linas gamla låda, sjukt skönt att inte behöva släpa runt på hjälm och chaps till skolan osv, nu har jag det ju redan i stallet! Ska börja lägga mina ridbyxor där i också, vi får se när jag kommer ihåg det haha, skorna ska också ligga där i. Vill måla om den också men det får bli i sommar när den ändå ska stå ute i skerike på betet! 
 
Red Laban på lektion sen, jag hade inte så mycket motivation vilket gjorde att jag bara hade allmänt tråkigt, men det gick bra ändå, vi gjorde skänkelvikningar och rakställningar, han gick rätt fint mot slutet faktist, tusse!
Skötte om Greta och åkte hem efter det. 
 
Imorgon ska jag fira min kusin som kommer till västerås, hon fyller 20 har jag för mig haha, och hon bor i skåne nu så vill passa på att träffa henne, på söndag är det teori som gäller. Kram!
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?