Yesterday (Saturday)
DATUM: 2013-03-03 | TID: 13:05:33 | KATEGORI: Julia

Hejhej! Igår var det lördag, kom till stallet 12 ungefär och jag skulle ta hand om Look, så gick till honom direkt och mockade eftersom han var påväg ut till hagen. Sen gick jag till Capitol och stog och myste en stund. Sen valde jag häst vid kvart i, tog Heather. Så gick och borstade och sadlade henne. Sen red vi alltså, H var lite småseg hela lektionen men ibland kunde jag få till lite fart på henne. Vi gjorde lite skänkelvikningar, framdelsvändningar och bakdelsvändningar. Det gick väl sådär, hon var lite som att flytta en trästock hah, nej men vissa blev sådär, vissa okej osv. 
När lektionen var klar tog jag hand om Capitol, riktigt ordentligt faktiskt. Han var sjukt mysig, ville gosa hela tiden. Bebishästis. Look var fortfarande i hagen så var med Tilda hos Greta en stund och sen gick jag och hämtade honom för orkade inte vänta. Tilda följde med och det var vääääldigt jobbigt att få in bara honom när det var några unghästar runt omkring honom som sprang runt och var helvilda. Så det var ett helvete att få in honom, men det gick tillslut. Så vi ställde honom på gången och jag borstade och tog hand om honom riktigt ordentligt. han var också hur mysig som helst och jag ville inte sluta ta hand om honom. Han glänste verkligen när jag var klar och var jättefin! Så ställde in honom i boxen och gav honom en halv havre. Sen satte jag mig i Scenics box med Tilda när hon skötte henne och gjorde rent bland Looks borstar. Det blev bra ordning och så hehe. Men ja, sen fick jag skjuts hem av Tilda och hennes mamma fast vi bestämde i bilen att jag skulle sova hos henne så jag hämtade grejer och så. Sen sov jag alltså hos tilda. 
 
 

♥ SKRIVET AV Frida, Victoria, Sara

Nu är veckans blogg avslutad. Gå in och kolla om det var du som vann. KRAM!

DATUM: 2013-03-04 | TID: 12:30:44
BLOGG/HEMSIDA: http://vrsare.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?