VÅRKÄNSLOR
DATUM: 2013-03-06 | TID: 15:19:42 | KATEGORI: Julia

Heeej alla läsare! 
Är väldigt glad idag, ingen aning varför men är i alla fall det. Lite konstigt då jag var hur trött som helst imorse och lite sådär småtjurig. Men solen skiner ute och det är faktiskt lite fåglar som kvittrar (heter det så?). Haha vårkänslor liksom. 
Så nu sitter jag hemma vid mitt köksbord och äter lite mellis. Har fixat lite i Kiwis bur och gett honom frukt och grönsaker, det gillade han starkt. Ska snart ta på mig skorna och gå ner till bussen. Ska ta hand om Dina idag, men det komer bara bli en snabbis så tror att jag bara mockar, borstar av henne och kratsar hennes hovar. Sen ikväll ska jag träffa Madde och Samuel. 
Så nu ska jag ta mig ner till stan, skriver förmodligen mer sen puss. 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?