Söndag!
DATUM: 2013-03-17 | TID: 21:14:00 | KATEGORI: Tilda

Vaknade upp brevid bästa vännen, gick upp vid 2-3, åt frukost och sen kom mamma och hämtade mig. 
Vi åkte och köpte pizza sen drog vi iväg mot stallet, hade ju dreamarn idag!
 
När vi kom dit åt jag och mami pizza sen bytte jag om inne i sadelkammaren och fotade sen dreamarn lite i hagen, gulle. Sen släppte vi in hästarna och så fick dom äta en stund, sen tog lindas dotter linnea (som också fyller år idag, grattis!) ut sin ponny alfons på ena sidan gången och jag tog ut dreamarn på sidan mitt emot. 
 
Tog en ryktsten och stog med den ett bra tag, han fäller värre en greta haha.. 
Sen tog jag en lite hårdare borste och borstade av hela han, noga med benen och så. Pussade sen på honom och kliade massa på bogen, det tyckte han var så skönt så han vart bara tvungen att sträcka på halsen haha..
 
Ställde in han i boxen sen och tog av grimman och kramade om honom, nallebjörnen♥
Fotade och filmade lite sen vid 6 efter att vi vart där i ca. 4 timmar så åkte vi hem efter att fått lite information och så, både bra och mindre bra men vi får se framåt på det positiva!
 
Kort inlägg om en rätt lång dag, mös massor med den dryga stallkatten också haha..
Bjuder på 3 bilder från idag, alla är fotade av mig, får bara användas av mig, stannar här osv.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?