SNABBIS I STALLET
DATUM: 2013-03-06 | TID: 21:46:47 | KATEGORI: Allmänt

Hejhej, som jag trodde så blev det bara en snabbis i stallet idag. Kollade lite på en lektion och gick sen till Dina. Ställde henne i Elinas spilta och medans jag mockade. Borstade sen av henne men tyvärr blev hon inte riktigt ren då det bara kom mer och mer hår eftersom hon fäller sjukt mycket just nu. Borsten var typ svart efter 3-4 drag. Kratsade hennes hovar och kollade igenom henne så att hon inte hade några sår. Pussade sen hejdå, gick och snackade med Lena om en sak och åkte sen hem. 
När jag kom hem åt jag lite och sen kom Madde och Samuel. Vi var först inne lite och sen gick vi ut, shit vad kul vi hade! 
Nu sitter jag hemma med kaninen springandes och hoppandes omkring mig medans jag bloggar och pluggar matte. Har prov imoron, (-.-) 
Har även fixat lite tidsinställda :) 
 
bild på mig och cappis från i somras, ni har säkert sett den men skitsamma ;) 

♥ SKRIVET AV Frida, Victoria, Sara

Det går inte att kommentera på veckans blogg inlägget så vi skriver här! Vi är med!

Svar: woopwoop!
equestriians.blogg.se

DATUM: 2013-03-07 | TID: 12:38:41
BLOGG/HEMSIDA: http://vrsare.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?