sjunde mars
DATUM: 2013-03-07 | TID: 21:01:33 | KATEGORI: Allmänt

Hej alla läsare! Drog till stallet diekt efter skolan idag för jag skulle ta hand om Look. Så när jag kom gick jag till honom. Borstade honom och sånt, myste massa också. Gosehästen, hihi. Han blev jättefin. Sen ställde jag honom på gången medans jag mockade. Borstade honom även när han stog där, så han blev ännu finare. Sen kom mina fina vänner OCH WILMA BÄSTA LUNDBERGH FYLLER 13 BAST, TONÅRING OCH GREJER SÅ ALLA KAN GRATTA HENNE! Sen tog jag ut Look till stora och gick med honom där med Wilma som sällskap, vi snackade om lite grejer hihi. Vi tog också lite bilder men kan inte lägga ut dom nu, kanske i helgen ;) 
Tog sen in honom, borsta han lite på benen, torkade rent hans öga och åkte sen hem :) 
Skulle egentligen tagit hand om Roberta men hann inte :( Tar helst hand om Look när jag väl få chansen! 
 
Puss på er 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?