Plugg, plugg och ännu mera plugg
DATUM: 2013-03-12 | TID: 19:51:00 | KATEGORI: Julia

Hej på er! Jag hade tänkt ta hand om Capitol ordentligt idag men kunde inte ta mig till stallet idag så blev inget, blev fett förbannad osv. Ville till min bebis och ta hand om honom ju :( Men var då med Samuel, Theo och Madde hemma hos samuel. vi hade massa skoj, mina bästa vänner♥ 
Nu sitter jag med massa läxor och plugg som jag ska göra. Har matte nationella imorgon och även en svenskaläxa som jag ska redovisa om, på torsdag ska ja ha gjort so läxa och matteläxa (som är flera sidor i matteboken), på fredag har jag ett till nationellt. Jag har även spanska som jag måste börja plugga på (dock är det till nästa vecka då jag är i fjällen men måste ändå plugga, suck..) och även jobba massor i matteboken så att jag inte ska koma efter i matteboken när jag är borta nästa vecka. 
Så jag måste fortsäta nu, kanske skriver lite om gårdagens ridpass om jag hinner. Ska liksom göra alla läxor och dusha, fixa mig för kvällen osv. Ska även försöka städa mitt rum lite Så ja. Vi kanske hörs senare. 

♥ SKRIVET AV Emma

Va med i Veckans blogg, och ha möljigheten att bli länkad på min blogg, skriv bara "jag är med" i kommentarsfälltet!
Skulle betyda guld!
http://emmakaisa.devote.se/blogs/25170736/veckans-blogg-.htm#WriteComment

DATUM: 2013-03-13 | TID: 08:09:37
BLOGG/HEMSIDA: http://Emmakaisa.devote.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?