Onsdag
DATUM: 2013-03-13 | TID: 18:48:38 | KATEGORI: Tilda

Onsdag idag då, riktigt skön dag.
Slutade 11 för hade massa inställt, drog hem, tog det lugnt och åkte till stallet vid 3 kanske.
Satt på cafet ett bra tag, åt pan pizza och drack trocadero.
 
Drog sen ner till stallet och pysslade med greta, pratade med emma och gick sen till victoria och nathalie och stog där ett tag, det var ju nathalies sista dag här och jag ville inte att victoria skulle behöva bli ensam (med sin lillebror) eftersom hon var ledsen då hon skötte henne. Pussade lite på scenic också.
 
Sen kollade jag och wilma en stund på hoppningen för peter nånting, och dom var såååå duktiga!
Sen när jag borstade på greta kom emma och sa att dom hade lastat nathalie och att hon sprungit ut ur transporten, vart lite ledsen, stog och snacka med lina och tova ett tag, sen kom pappa så jag låste lådan, bytte skor och åkte hem.
 
Imorgon är det stall och greta och sen på fredag är det stall, greta och ridning, taggad!
bjuder på en screenshot från hoppningen, film kommer förhoppningsvis snart!
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?