Mina 3 favorithästar på rockis.
DATUM: 2013-03-23 | TID: 23:37:40 | KATEGORI: Tilda

Greta. Henne vet ni redan massor om. Min barndoms kärlek, 2008 - föralltid. Älskar henne galet mycket, hon gör mig stark, glad och jag vill inte vara utan henne. Jag älskar att rida barbacka på henne och hoppa henne,
min stjärna.
 
Mozart. Vet inte varför, men han gör mig glad och jag är stört förälskad i honom, bästa boo.
Tycker om att pussa på honom och rida honom, skitskön barbacka och det är ju alltid ett plus.
Min egna solstrålspojke
 
Choco. Drömponnyn helt klart, så rolig, så charmig. Ibland lite små bråkig, ibland helt underbar. Älskar att sitta på hennes rygg, aldrig ridit barbacka på henne men när hon sammarbetar är hon världens bästa! Busis.

♥ SKRIVET AV Julia ~ ponyliife

Jättefin blogg!
Allt bra med dig? :)

DATUM: 2013-03-24 | TID: 10:54:23
BLOGG/HEMSIDA: http://ponyliife.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?