Måndag & Tisdag
DATUM: 2013-03-27 | TID: 21:04:54 | KATEGORI: Julia

Måndag: Kom till stallet kvart i 4 tror jag det var. Gick in på kontoret och kollade vilka alla i min gamla grupp valde ( oj jag har glömt att skriva att jag bytt till den efter ) och gick sedan till Romadina. Mockade hos henne, snackade med Ellen, Ida och Tilda. Borstade sen Dina, tog hand om henne ordentligt och gjorde henne jättefin. Sen tog jag och Tilda ut Greta och Dina och gick runt lite med dom, solen sken och det var huuur mysigt som helst. Bra början på veckan, min fina tjej. Hade saknat ihjäl mig efter att träffa henne! Vi var ute i kanske 10 minuter bara, så när vi tog in dom kollade jag igenom hennes hovar så hon inte fått några stenar eller så. kratsade dom också, om det var intressant ;) 
Valde sen häst, valde först och tog Promise. Det var hoppning och hon var hur pigg som helst, galen häst. Så tyckte det gick asdåligt, men ellen sa sen att det såg bra ut endå och camilla hade även sagt att jag har bra kontroll på henne ändå, satt stadigt och att jag rider henne bra. Och att hon inte ar lätt när hon blev så springig. Så det gjorde mig glad<3
Gav sen Dina havre och åkte sen hem,det är dåliga bilder men haha
 
 
ska ha till datorn<p>ska ha till datorn<br /></p>
<p>ska ha till datorn</p>
 
Tisdag: Okej, jag skulle ta bussen till stallet som alltså är 17 eller 19, men läste fel så jag tog 16 som åker till rönnby, men såg sen at jag hade gått på fel så hann gå av innan den åkte alldeles för långt, så gick av någonstans och gick till stallet. Kom dit typ 4 skulle jag tro. Träffade Wilma, pratade med lena om en sak (:D) och gick sen till Capitol. Tog ut honom till muren då det var strålande sol och hur skönt väder som helst! Emma stog där med promise också, så vi var inte ensamma haha. Tog i alla fall hand om Capitol hur noga som helst, det var hur mysigt som helst. Det var verkligen längesen jag tog hand om honom så ordentligt och han var hur gosig som helst. Tog in honom sen, gav honom mat och mockade medans han åt. Gick sen upp på cafet och åt en baguett, gick sen ner, tog hand om honom ännu mer och han såg verkligen riktigt fin ut! Åkte sen hem halv 7 typ. 
<p>ska ha till datorn</p>
<p>ska ha till datorn<br /></p>
mobilbilder... 
 
kram




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?