Kaiza
DATUM: 2013-03-02 | TID: 18:10:52 | KATEGORI: Allmänt

Hejsan på er! Har inte bloggat dom senaste dagarna, kände att jag behövde en lite paus! Men nu är jag tillbaka! Tänkte berätta en liten ny händelse.. Ganska tråkig faktiskt, under kanske 2 veckor har jag gått runt och funderat, tänkt och massor, och nu har jag bestämt mig för att sälja min fina Kaiza. Jag hoppas hon kommer komma till ett underbart hem! Jag kände att vi inte riktigt klickar, att vi inte passar varann.. Kommer lägga ut henne på annons iaf, sen får vi se vad som händer.. Om någon är intresserad eller inte! Kan visa det jag skrivit om henne här:
 
Säljer mitt vackra sto då jag känner att vi inte riktigt matchar.. Hon är ca 155 cm. Riden i ridhus och skog och mark och trivs med båda. Hoppad ca 30-80 cm, och tycker det är väldigt kul! Men hon är Inte helt utbildad, galoppen måste bara trilla på plats! Hon är pigg, snäll och framåt i ridningen. I stallet är hon super mysig, jätte snäll och har bra tålamod. Säljs som sällskaps häst/ enklare ridning, om man vill fortsätta hennes utbildning går det också bra. Hon älskar att lära sig nya saker!
 
Pris kan diskuteras vid rätt köpare!  
Ring eller mejla för mer info!
 

Hon har verkligen gett mig bra självförtroende och lärt mig massor, och jag är super glad över att jag fick träffa en sån snäll och vacker häst som henne, det har kommit några tårar.. Men jag vill att hon kommer till någon som kan utbilda henne och ge henne massor av kärlek. Om du nu som läser detta kanske är intresseras så kan du skicka ett mejl till [email protected] eller ringa till 0738155090. Tusen tack till Kaiza som har varit där för mig i alla lägen.
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?