Hoppning med Busiga kaiza!
DATUM: 2013-03-07 | TID: 21:01:04 | KATEGORI: Allmänt

Bästa ponnyn! Fotograf: Julia Thorberg 
Hejsan, denna vecka har varit super stressig! Ska inte alltid skylla ifrån mig för att jag inte har bloggat, men jag har dessutom inte någon dator och har typ inte haft något internet.. Men jag lovar att jag verkligen ska bättra på mig, när min dator kommer tillbaka..! Men igår så tog jag hand om både Dexter och Kaiza, kom dit vid 6 och blev klar vid 10.. Det var en jobbig dag.., men iaf då passade jag på att hoppa med lilla Kaiza, kände att det skulle vilja vara kul! Så då gjorde jag det. Det gick super bra, hon var pigg och framåt, då var hon faktiskt extremt pigg. Vi hoppade ett upplagt hinder på kanske 30-50 cm, kom på det i trav, då hon inte kan galloper helt än. Och sedan så skulle jag försöka landa i gallopp, lyckade med kanske 3-4 galoppsprång iaf! Dessutom fick jag ett litet bocksprång på köpet..Men det var ganska kul ändå! Lilla busponnyn :) Men annars gick det super bra, Hindret låg vid kortsidan riktat mot den andra kortsidan så att hon hade plats att gallopera. idag så har jag inte varit i stallet, men imorgon så ska jag dit vid 15:00! Hoppas ni haft en toppen dag, så skriver jag mer imorgon! 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?