Hemma från fjällen :D
DATUM: 2013-03-23 | TID: 17:55:52 | KATEGORI: Julia

Har haft det sjukt kul hela veckan. Är grym på skidor nu, från att inte kunna stanna till att köra störtlopp osv! :D haha nej men jag lärde mig supersnabbt, det var ju ändå första gången jag stog på ett par skidor. Vi har åkt skidor, sjoter, hundspann och bara umgåtts. skrattat massor och bara haft det hur mysigt som helst! 
skulle lätt kunna åka dit igen! 
Har tagit massa bilder som laddas över nu, eller nej inte så jättemånga har knappt haft tid att fota, men några stycken blev det i alla fall. alla kommer jag inte lägga ut då det är ca 800 stycken men några kan jag lägga ut! 
 
jag kommer sakna det, men det ska vara kul att träffa alla vänner igen, mamma och pappa, kiwi och alla hästarnaaa!! bebisar, får träffa dom på måndag<3
 
nu måste jag fixa med alla bilder ciao




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?