Gårdagen
DATUM: 2013-03-08 | TID: 08:25:18 | KATEGORI: Tilda

Kom till stallet runt 3 kanske?
Hann bara borsta av greta så skulle hon gå på lektion..
Så gick runt med mina kära vänner, flummade runt, satt på cafét ett bra tag, åt en baugett och choklad, mockade hos greta sen kom mamma och sa att vi skulle åka hem, noooo. Greta gick en lektion till så kramade och pussade på patchanga, tog undan lådan och åkte hem.
 
Idag har jag ju greta (såklart haha) har nog glömt att nämna att jag bytt ridgrupp till fredagar 4-5, men ska börja i den nästa vecka, eftersom jag red i måndags!
Så nu får jag vänta en hel vecka på att rida haha, men känner att jag kommer ha mer tid för greta nu, alla dagar.
Kramis, skriver ikväll, inte bloggat på hela veckan eftersom mammas internet är kaos men ska till pappa idag!
glömde min kamera hos mamma, de3fbdffe




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?