Första riktiga dagen i stöten!
DATUM: 2013-03-18 | TID: 21:50:09 | KATEGORI: Julia

Hallooo. Idag åkte jag ju skidor, för första gången. Så skulle testa lite i en barnbacke, kunde inte göra någonting, så satte mig ner för att stanna och kom inte upp. Blev fett sur, så tog av mina skidor och gick och satte mig där man kan äta mat haha. 
Sen på eftermiddagen var jag med på skidskolan, i min grupp var vi bara 2 personer, alltså jag och en kille och sedan skidläraren förstås. Skidläraren var jättesnäll haha. Vi åkte först knappliften upp en liten bit och då tränade vi på at stanna. Sen åkte vi ännu högre upp och skulle träna på att svänga, ramlade typ 2 gånger och körde in i skidläraren en gång haha. Det gick inge bra alls först, men det gick bättre och bättre! 
Sen var vi lite i skidshopen som finns här, farmor köpte en rosa tröja till mig där det stog stöten, sälen på! Eller ja hon gav mig pengar och sedan fick jag kpa något själv, hade snackat om en sälen tröja ända sen jag fick reda på att vi skulle hit så det var ju tur att jag fick en. Sen kollade jag på skidjackor med inger, hittade en som var rätt billig men ändå dyr (2000 med halva priset på, så alltså 1000), så trodde inte alls att jag skulle få en. Sen på kvällen sa inger att hon bara skule åka och göra en grej, sen kom hon tillbaka med en stor present till mig, inslagen o allt o ba här och det var en skidjacka :D och inte ens den där billiga som kostade 1000 utan en som kostade 4000, så det var ju hur snällt som helst! Jag hade ingen skidjacka innan så fick åka med ingers haha. 
Men men, jag har inte så mycket tid till att berätta nu, ska sova, har hållt igång hela dan så är hur trött som helst! 
Godnatt, sov gott puss
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?