En liten bloggpause
DATUM: 2013-03-24 | TID: 21:49:17 | KATEGORI: Allmänt

Verkligen en helt random bild.. Har bild brist just nu! 
hejsan, denna vecka har jag nästan inte bloggat något.. På senaste tiden har jag inte varit i stallet, och det är lixom det jag bloggar om.. Så det känns ganska meningslöst. Men iaf denna helg så har jag haft helgjour i stallet. Det betyder att jag ska vara i stallet redan 7 på morgonen för uttag och morgonfodring! Så det gjorde vi då, sen åkte vi hem. När klockan var 13:00 åkte vi ut till stallet igen för att lunchfodra. Åkte hem, och åkte till baka vid 3 för att ta in hästisarna från hagen. Sen åkte vi tillbaka igen klockan 8 för att nata dom.. Så ja, det var min lördag det. Söndag: Då gjorde vi samma sak, förutom att på luchen så löshoppade vi dexter! Gick ganska bra, först var han inte så pigg på att hoppa, så han gjorde den klassiska vändningen, och shena till andra sidan av ridhuset.. Men tillslut så hoppade han! Vi kom upp till 1.15!! Vi höjde upp till 1.20 men då orkade han inte mera, så han stannade 3 gånger på det, och i slutet så ran det bara massa svett från honom!! ;) Hiho. Ja, det var min helg det.. Hur var eran? Imorgon så ska jag ta hand om Derran och ta hand om intaget! Wihoo! :) Och angående hästen som jag skulle provrida, så blev det inget av med den! Men till det viktigaste, så ska jag ta en liten bloggpaus denna vecka, så ni vet! Hoppas ni har det gött så ses vi på söndag! :) 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?