elfte mars tvåtusentretton
DATUM: 2013-03-11 | TID: 19:55:34 | KATEGORI: Tilda

Har bara vart allmänt glad idag, tummen upp på det!
 
Kom till stallet strax innan julia och dom skulle rida, så snackade med dom, tog hand om greta när dom red fram, hann med rotborste, magicbrush, svansen och hovkrats. Sen sprang jag tillbaks typ 3 gånger för jag glömde kameran-.-
 
På  vägen upp till cafet skickade jag standard smset "har du pengar?" till pappa och köpte sen en baugett och en fanta.<333 Satt på läktarn och filmade julia när hon galoppera, tappade linsskyddet så elina typ sket på sig också.. Aja, filmade klart galoppen och satt mig sen uppe på cafet med victoria. Vi snackade lite, åt sen gick vi och pratade med lena, så nu rider vi i samma grupp, på fredagarna (y
Gick in i ridhuset vid dens slut, följde med folket in i stallet, gav greta och mozart havre, pussade lite på mozart men gick sen för han blir så jävla tjurig när han har havre-.-
 
Satt på cafet en stund sen med victoria, ida och ellen. Åt godis och snackade, bästa cafet<333
Sen drog vi ner och victoria åkte hem, så hängde med ellen och ida medans dom skötte electra&carpen. Filmade även ida i typ 3 minuter, störda unge hhahahah vänta bara tills du fyller år!!
 
Sen ringde pappa som precis hade betalat på cafet så sa hejdå till e&i, fick några pussar på kinden av ida också, som sagt störd hahah men ja, pussade på greta, ställde undan min låda och gick och bytte skor, sen åkte jag hem!
 
Så nu längtar jag till onsdag då jag ska ta hand ordentligt om greta, och ska nog mocka ordentligt också!
Imorgon slutar jag 4 och har inget stall, så ska bara hem och göra klart alla läxor på studi.se, ska bli skönt att få dom klara! Men ja, vi hörs, och glöm inte att fråga i frågestunden! Kram! 
 
Gammal instagram bild, @tildawillen!
 

♥ SKRIVET AV isabella

Fin blogg! :)

Svar: tack!:)
equestriians.blogg.se

DATUM: 2013-03-11 | TID: 22:59:20
BLOGG/HEMSIDA: http://www.nattstad.se/isabellalovisa



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?