Dumma rubriker..
DATUM: 2013-03-13 | TID: 19:05:00 | KATEGORI: Allmänt

 
Hejsan hoppsan.
Igentligen vet jag inte vad jag ska skriva om.. Kan berätta lite om dagen osv, gick till skolan som vanligt, vanliga lektioner.. Så det var inget speciellt! :) 
Efter skolan drog jag hem, tog ut bella och svinto, och sedan tog jag något att äta. Blev klar med det typ vid 4, sen har jag kollat lite på datorn. Efter maten ska jag bara plugga.. Bajs känner jag! Och som ni kanske läste i mitt video inlägg så har jag tyvärr sålt Kaiza, hon blev hämtad i helgen..
Men jag ska åka och kolla på en ny häst på söndag, så får se om den är bra! Sen har jag fått tbx min dator!! Så nu kommer det en massa fina bilder! :D
Sen nästa vecka så kommer min kompis åka till sälen, och då kommer jag ta hand om hennes fina B-Ponny Puff! Super gullig är han. Tänkte att jag skulle hoppa en bana, men vet inte hur den ska se ut..
Har ni några tips så kan ni gärna skriva dom i en kommentar! ;) 
Verkligen en suddig bild.. Men detta är Puff! (Hade ingen annan bild) 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?