Annorlunda dag
DATUM: 2013-03-10 | TID: 00:46:00 | KATEGORI: Tilda

Sov hos sara inatt vilket gjorde att vi vaknde runt 1 och drog oss till 2 ungefär, vilket gjorde att jag inte hade ork att ta bussen från irsta, ner till stan sen stallet eftersom dom ändrat tiderna så dom stänger runt 5.
 
Så följde med sara ut till hennes medryttarhäst pandora!
Först mockade vi (sara) sen tog vi in P och ställde henne på gången, borstade henne, fixade man&svans, satt på tyglar på saras träns och sen gick vi ut till en åker där sara brukar rida. Sara red henne först på lite volter och rejsade (fulaste stavningen) lite, sen satt jag upp och red henne lite på volterna i båda varven. Gick finfint, sist hade vi longeringslina på henne när jag red men idag tog inte sara med den, och i vänster brukar P vara stel och i höger brukar hon få damp och skutta, men hon var rätt trött när jag satt upp så hon var fin i båda varven!
 
Hittade några pinnar så vi byggde ett pyttehinder på kanske 10 cm och hoppade 1-2 gånger var, gick också bra förutom att vi rev det..
Var skitfint väder, inte för varmt, inte för kallt, underlaget var bra och så. Sen tog jag några finfina bilder på sara och pandora sen skrittade vi tillbaks till stallet (måste bara skriva att hennes sadel är 2 die 4.) Ställde henne på gången, av med allt, borsta, på med mystäcke sen in i boxen och äta hö. 
 
Sara ska dit imorn med så vi får se om jag följer med då också, vi var ute i ca. 2 timmar, inte så hårt pass för min del men sara krävde lite mer eftersom hon känner henne och så. Så imorgon blir det förmodligen lugnt pass, tror sara sa att hon bara skulle skritta så men kanske följer med ändå, urmysigt stall!
 
Bilder på oss från idag. "Hindret" ser högre ut??





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?