8 mars
DATUM: 2013-03-08 | TID: 20:42:55 | KATEGORI: Julia

Hej på er! Idag är det fredag och veckan har gått riktigt snabbt, tyckte nyssa att det var måndag. Men i alla fall, var i stallet idag. När jag kom dit gick jag till Dina, borstade av henne och ställde henne sedan i Chokos spilta medans jag mockade. Gick sen och kollade på en lektion som Victoria, LIna, Frida och Wilma red i, det var bara dom 4 och Wilma och Victoria red till och med igen, haha.. Men i alla fall dom hoppade opch jag filmade allting FÖRUTOM när Carpen gick omkull.. Fick fullt minne så ja.
Men i alla fall, alla var jätteduktiga och när dom var klara skulle Dina på lektion så jag snackade lite med Wilma, sa hejdå till alla och åkte sen hem.
Nu sittter jag och kollar på film och imorgon bär det av till Stockholm för att vara på melodifestivalen, wååpwååp! :D




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?