28 Mars 2013.
DATUM: 2013-03-28 | TID: 23:36:09 | KATEGORI: Tilda

Hola! Vet inte riktigt när jag kom till stallet men umgåddes med victoria, sara, tova och frida.  Men S skulle fixa mat till nån häst så F&T följde med, så jag och victoria satt oss på muren och solade lite haha..
 
Sen kom dom och vi gick in i stallet och så frågade jag lena så tog jag ut Greta till muren och Victoria tog ut claes! Borstade rätt noga, fotade och filmade. Stog där ett bra tag, borstade, pratade och skrattade men vännerna! Sen kom nån liten som skulle ha greta så hon tog in henne så vi gjorde nått där ute sen gick vi in, hjälpte till att sadla greta sen gick vi upp på cafét och satt där i typ 2 timmar, mellan det hann julia komma och jag hann även springa ner och ge greta havre. Sen satt vi där till typ 7 då pappa kom och stjutsade hem julia och stjutsade mig och victoria till v, där jag sover inatt. Här har vi ätit kebab och hållt på med datorerna, har påbörjat min och gretas 1 årsfilm, bara 18 dagar kvar!
 
Blir ingen ridning imorgon då mamma fyller år och vi ska till min bror i norrköping och mamma hämtar mig redan vid 12, så ja. Blir troligtvist inget stall i helgen heller, men på måndag ska jag dit och sköta, sen blir det förmodligen stall hela veckan. 
 
Har fixat 1 tidsinställt åt er som kommer imorn men ska fixa ett till nu sen ska jag sovaaa, vi hörs.
Bild från idag. 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?