28 februari.
DATUM: 2013-03-01 | TID: 01:21:00 | KATEGORI: Tilda

Igår idag, kom jag till stallet vid 1-2 kanske?
Ställde mig direkt och borstade greta, stog där ett tag, körde på magic brushen idag, hon fäller galet mycket haha.. Men ja, sen frågade jag och v erica om vi kunde ta ut greta och det fick vi, så tog av tyglarna på tränset & nosgrimman, på med det och grimskaft sen ut en stund, fotade och filmade och gjorde samma sak med victoria och claes. Gick även in i lilla ridhuset med båda och filmade.
 
Sen gick vi till nathalie och mockade en stund, sen vidare mot g&c, mockade och pysslade.
Sen drog vi upp på cafet ett tag och åt, sen ner och stog sen bara hos greta, åh världens mysigaste var hon idag.
Hade grimman runt halsen på henne (som jag typ alltid har) borstade noga med alla borstar, mest med magic brushen. Kärlek alltså. 
 
Stog och borstade hennes ansikte ett bra tag med den också, och pussade massor på henne. 
Sen en gång när jag stått ett tag halvsov hon, hann bara säga "aw" så vaknade hon till och ryckte med huvudet.
Cuteness over haha.. nej men borstade svansen och manen också, sen vid 5 hjälpte jag en tjej sadla henne, sen kom nån och skulle hjälpa henne spänna och hon drog så mycket så att sadeln åkte bak och sa sen till greta att sluta spänna upp sig, hämtade havre och när jag hällt i det i krubban gav jag måttet till en av dom och flyttade fram sadeln, och då sa hon som dragigt bak den "jag tänkte säga till dig att den låg långt bak!" till hon som skulle ha greta och blablabla, spännde och gick ut till parkeringen där pappa väntade och åkte hem.
(Om hon som drog bak sadeln läser det här ligger jag risit till hahahah)
 
imorgon blir det att sköta greta igen, mys!
bilder från idag, världens finaste.
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?