25 Mars 2013.
DATUM: 2013-03-25 | TID: 19:31:17 | KATEGORI: Allmänt

Kom dit vid 4 typ, borstade greta, pussade massor på henne, sen satt jag på tränset och så gick jag och julia ut med greta och dina i ungefär 10 minuter, mys, saknat min stallkompis!
 
In sen och mockade och sen tog jag hand om mozart, hittade inte hans grimma så frågade emma om jag kunde låna kaptens och de fick jag!Så satt på den och borstade han, den hästen är inte normal haha, söten.
 
Mockade hos han sen och sen gav jag han och greta havre och satt mig sen på cafet med ellen, ida och emma, åt baugett, drack festis och sen kom pappa och hämtade mig. 
 
Inget stall imorgon, slutar 4 och ska hem på en gång och göra läxor. Vi hörs!
Saknar dig bebo, mindre än 100 dagar kvar nu.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?