VECKANS RIDPASS 14/1 TILDA
DATUM: 2013-01-14 | TID: 19:44:46 | KATEGORI:

Tog greta, vi hade nån volt övning och det funkade inte alls förns 2 sista gångerna, har inte ridit henne på ett bra tag och känns som jag "tappat" henne helt, får kämpa upp det igen, krånglade hon på nån volt så fortsatte jag bara att trägla på den volten tills det gick någorlunda. Tyckte inte alls det gick bra men camilla sa att jag brukar rida henne bra annars och att det förmodligen bara var "tillfälligt" eller vad man ska säga.
 
Innan det borstade jag greta och gick en sväng med henne i lilla ridhuset, det var mys även om det 1 gång blev att det mer var greta som var ute med mig..
 
Imorgon ska jag till hamrestallet med en vän och fota henne med hennes sköthäst. får se om jag lyckas dra med henne till rockis på onsdag haha!
 
instagram.


♥ SKRIVET AV Marlene

Gulli blogg :)

Svar: tack och desamma :) /t
equestriians.blogg.se

DATUM: 2013-01-15 | TID: 14:19:11
BLOGG/HEMSIDA: http://nattstad.se/marl3n3
♥ SKRIVET AV Wilma & Emma

Superfin blogg! Kika mer än gärna in på våran och lämna jättegärna en kommentar om vad du tycker om den. Kram! :D

Svar: åh tack, det ska jag göra :D /t
equestriians.blogg.se

DATUM: 2013-01-16 | TID: 20:09:16
BLOGG/HEMSIDA: http://Ziro.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?